......... Datum: 2009-06-25 Tid: 23:38:17

Ikea & kiropraktor

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Idag så åkte jag och barna till Uppsala för att möta upp min syster och hennes barn på IKEA. Där handlades det ny tvbänk, tallrikar, skåplås, förvaringskorgar, gosedjur mm. Vi hade jättetrevlig stund där och barna härja runt för fullt. Gick extra länge i köksdelen och försökte snappa upp så mycket ideer som möjligt för kommande upp-piffning av vårat nya kök.

Efter Uppsalabesöket så åkte vi hem igen och till min kiropraktor. Jag har haft ont i ryggslutet en längre tid som nu gått vidare i höften. Eva (som hon heter) sa att jag hade en inflammation i musklerna i länden och den har nu även gjort så att ischiasnerven kommit i kläm. Hon har masserat, vridit och bänt på både rygg och benen så hoppas verkligen att det har gett verkan. Orsaken till överansträngningen (inflm) är troligtvis min "lilla" gosse på över 10kg som man går och bär på. Man får försöka tänka på hur man lyfter honom och inte bära allt för länge.

Ikväll så har vi haft mysig hemmakväll framför tvn. Imorrn så ska volvon på besiktning och vi ska till HSB för att säga upp våran hyreslägenhet. Så full fart imorrn med.

Sov gott!


Småkusinerna härjar runt på Ikea.








Kommentarer
Datum: 2009-06-25 kl. 08:13:00 URL: http://mammafiia.blogg.se/

Ååh ja älskar IKEA=) Man kan gå hur länge som helst och vill typ ha allt hehe

Hoppas du får en underbar helg=)

Kram

Kommenterat av: MammaFiia

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella