......... Datum: 2009-06-04 Tid: 21:06:03

Live från stadion

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Fick bild från Anders från Stadion i Sthlm. Bruce har gjort entre på stora scenen. Där är det sjukt kallt och blött men härligt ös ändå. Hade så kul nu killar!

Idag så har jag varit duktig. Fixat med försäkringskassan och alfakassan. Saker som jag dragit ut på länge men nu klart. Sen åkte jag och Filip hem till min mamma och hälsa på. Mormor hade stickat en jättefin kofta och söt blåbärsmössa. Ska fota den imorrn. Blir toppen att ha sen i höst. Mamma bestämde sig att följa med hem till oss. Så vi har pratat på och ätit god mat. Filip har busat runt med mormor. Hillevi har varit på fotbollsträning ikväll och bestämde sig för att sova över hos mormor efter det. Så imorrn blir det sovmorgon (om inte Filip vaknar tidigt förstås). Hillevi går till skolan därifrån. Få se när Anders dyker upp inatt. Nu ska jag surfa runt lite innan dags att trotsa regnet en sista gång idag och rasta hundarna.

Hoppas ni haft en toppendag också!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella