......... Datum: 2009-06-15 Tid: 15:22:32

Vilken dag

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Dagen kan inte ha börjat bättre idag. 

Vi har fått reda på att vi är de enda budgivaren på huset vi var och titta på igår. Säljarna har accepterat priset som förövrigt ligger 120.000kr lägre än utgångspriset. Ikväll så blir det besiktning. Sen (om allt gick bra på bes) så blir det kontraktskrivning. Håll tummarna att det ska gå bra denna gång!

Idag så ringde även kvinnan som köpte våran bostadsrätt förra året. Vi (jag och Anders) har varit lite småsura på oss själva över att vi lät  våran fina diskmaskin gå med i köpet. Så vi har stått och handdiskat över ett halvår. Nu idag så undrade hon om vi ville ha tillbaka den. För hon använde aldrig den. Tyckte synd att den bara står. Tror ni jag var sen med att säga ja?!? Nu i veckan ska vi få hem den. Så saknad. Aldrig kommer jag stå och handdiska i mitt liv igen =P

Sen en tredje sak som har hänt idag =D Filip har fått sin första tand! En liten en har trängt igenom på nederkäken. Bättre sent än aldrig ;-)

Så att det faktiskt är rätt mulet ute och har regnat så har dagen gått i solen tecken ändå. Allt verkar klaffa. Undrar om man inte ska ta och spela på lotto på onsdag. Var det inte typ 40milj i potten. Vi har ju flyt nu!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella