......... Datum: 2009-06-09 Tid: 10:23:43

Vilken natt!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Vilken underbar natt. Filip somna igår vid halv åtta. Somna på två röda då han varit uppe i ca 6tim i sträck. Sen sov han till kvart i åtta imorse. Härligt!! Så förvånad man kände sig när jag vakna till vid 6-7tiden och insåg att han fortfarande låg och sov sött i sin säng. Eftersom Filip varit riktig nattuggla sen han föddes (matning var 2-3timma) så har man aldrig kännt sig riktig utvilad på morgonen. Idag kände jag mig pigg =)

Idag så ska Filip och jag ta oss ner till fotbollsplanerna här i stan. Alla fyror i kommunen kör fotbollscup. Så ska ner och hejja på Hillevi och hennes klass. Som vanligt är vädret grått och kallt så det blir till att klä på sig extra.

Annars så blir det lugnt här i våran lilla lägenhet.

Kommentarer
Datum: 2009-06-09 kl. 20:16:55 URL: http://hilajns.blogg.se/

Bara att passa på att njuta av lugnet nattetid:)

Kommenterat av: HUSnrNIO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella