......... Datum: 2009-03-27 Tid: 10:17:06

Ett vårtecken!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Det är att nu börjar snart ringträningarna =) Bestämt den 14 april. Måste gå ett par gånger för att "friska upp minnet". Inte för att det ska vara några problem men kan va kul att komma iväg också bland andra hundmänniskor. Hoppas att Leo gör bra ifrån sig i sommar nu när han krallat på sig. Och att min uppfödare har möjlighet att ställa ut honom. Ingen ide att jag gör det. Har vi fått bevis på flera gr. Han är ju så otroligt mammig och vill inte bete sig i ringen. Tror att alla ska kidnappa honom. Speciellt domaren... Vilket ju inte är så bra =P Cykeln måste på renovering snarast så vi kan komma igång med att bygga upp de sista musklerna. Och har sett ut våra branta skogsbackar så snart blir det klättring. Det som är positivt med all träning med Leo är att även jag får upp kondisen. Vilket behövs *ler*


Hoppas på favorit i repris. Ridgebackspecialen-07. Femte bästa hane av 60+ utställda hanar =)


Kommentarer
Datum: 2009-03-27 kl. 10:39:27 URL: http://petramedaoche.se

Åh, hundutställning!!



Jag har faktiskt tävlat i SM i juniorhandling när jag var mindre, så jag är grym på att ställa ut hundar! ;) :D



Hoppas att ni får en underbar fredag!

Kommenterat av: PetramedAochE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella