......... Datum: 2009-03-18 Tid: 09:33:46

Gomorron!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Solen skiner vackert ute idag =) Härligt! Idag blir det lite smått och gott. Ska iväg till en gammal jobbarkompis en sväng, ut på stan med mammsen och åka och avståndsbedömma ett hus. Ligger liiiite långt bort. Men priset bra och har det mesta vi önskat oss.

Filip har sovit halvdant inatt. Han har slutat helt med att använda napp. Vilket är bra iofs. Men då får jag agera napp ett par gr om natten. Mindre kul. Oftast somnar han om inom ett par min. Och jag som hade projekt "dranerpåamning". Det funkade ett tag men nu är produktionen är i full gång igen. Känns som det får bli antingen eller. Tydligen funkar det inte att amma ca 2-3gr om dygnet. Det skulle va skönt att få slippa spänningarna nu. Matglad är han så ingen fara med att ge burkmat. Om han ändå ville dricka välling. Please?? =)

Kommentarer
Datum: 2009-03-18 kl. 12:01:04 URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Ja det börjar kännas vårigt nu...äntligen.

Kommenterat av: Sandra
Datum: 2009-03-18 kl. 15:01:05 URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Ang. amning och välling. Har du gett ersättning någon gång? Jag gav det från 3 månader och det tyckte Melker om jättemycket. Vällingen hulkade han åt och han ville inte äta. Vi blandade 50/50 och då gick det bra. Sen blandade vi 25/75 osv tills det var ren välling och det gick HUR bra som helst. Bara så att du vet... Kram, Jennie

Kommenterat av: Jennie

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella