......... Datum: 2009-03-16 Tid: 14:22:00

Han får inte växa så fort!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 3

Lilla pojken växer ur strl efter strl =S Han är bara 6mån och har nu strl 80 (!!!) och nu dags att börja handla in för 86an´s kläder. Har nu sorterat upp alla kläder storleksmässigt. Och det blev fullt på våran dubbelsäng. Skulle kunna försörja ett helt dagis med kläder. Och jag vet då att en kasse saknas med de minsta kläderna! Måste ha hamnat i förrådet vid flytten. Ligger ej i klädkammaren. Så söker ni efter barnkläder. Här finns massor ;-) Hittade även på alla mammakläder jag hade förra året. Massa sommarminnen rullar upp. Ren och skär nostalgiresa bland kläder idag =) 

9/9 Filip två dagar gammal *sötnosen*

Kommentarer
Datum: 2009-03-16 kl. 16:15:00 URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Oj, det var till att växa! Jag som tycker att Melker växer fort, men här ligger han nog i lä ;) Det är iaf ett bra tecken - han tycker om mat! Bättre det, eller hur :) Jag har också rensat ur lite gamla kläder. Det känns lite nostalgiskt att se hans allra första inköpta body, när vi fortfarande inte visste om våran känsla om en pojke stämde eller inte. Men det gjorde den hihi Vad synd att er kasse med kläder verkar ha kommit bort. Materiella saker, men visst är det viktigt...

Kommenterat av: Jennie
Datum: 2009-03-16 kl. 16:18:21 URL: http://ida.nyfotat.se

Sicken liten söting :) tack för besöket i min blogg!

Kommenterat av: Ida
Datum: 2009-03-16 kl. 23:20:29 URL: http://princessnoorah.blogg.se/

Ojj.. min dotter är stor enligt viktkurvan men hon har storlek 68 - 74 (hon är strax över halvåret..).. men det är ju så olika det där.. gullig är han iaf din son!

Mycket fina bilder du har på din blogg.

Kram

Kommenterat av: noorah

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella