......... Datum: 2009-03-03 Tid: 21:28:25

Skytteträning

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Ikväll så skjutsade jag Hillevi och hennes två kompisar till skytteträningen. Har aldrig varit på skytte så kul att se hur det gick till.

Hillevi var någorlunda nöjd. Fick 171p av 200p möjliga. Jag tycker det är himla bra gjort. Jag skulle nog inte ens träffa tavlan =P

En ny rolig grej som jag pysslar med är att finna gamla klasskamrater på Facebook. Jo jag vet att jag är himla sen (facebook var väl som populärast för några år sen). Min kompislista stiger ialf. Kul att se vänner som man inte sett eller hört ifrån på 16 (högstadiet) resp 13år (gymnasium)!

Har just lagt Filip och hoppas han somnar utan trubbel. Var lite övertröttspigg nu när jag la honom.

Ska ialf runda av här på bloggen för ikväll. Nya tag imorrrn.

Sov gott!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella