......... Datum: 2009-03-08 Tid: 11:14:45

Söndag

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Så var denna vecka över. Tiden rusar iväg så himla fort!! =O

Just nu är Anders och Hillevi i hockeyhallen. Har kiosken idag mellan 8 och 12. Sedan ska vi på två husvisningar. Och sen ska jag jobba. Full fart med andra ord.

Filip sover fortfarande väldigt dåligt på nätterna. Han ligger just nu i min säng och sover. Har ej vaknat upp för dagen än. Näsan är lite täppt så är nog en bidragande orsak till att han vaknar upp varannantimma. Han vill igentligen inget. Vill äta lite och somnar om igen. Ibland så äter han inget heller utan bara somnar om i famnen. Det är så man själv börjar bli lite seg efter 4st jobbiga nattpass.

Ska nu fixa lite här hemma innan han vaknar upp.

Hörs senare!

Kommentarer
Datum: 2009-03-08 kl. 15:19:15 URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kikar in , vi är hemma från barn på permiss.

Kommenterat av: sassa
Datum: 2009-03-08 kl. 23:16:10 URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kikar in från Mammablogg Galans hemsida, kul att se vilka som ska dit :)

Kika gärna in hos mig, jag har just nu en tävling där man kan vinna ett presentkort på 200 kr! Kram Carolina

Kommenterat av: Carolina

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella