......... Datum: 2009-03-13 Tid: 14:11:10

Utmaning

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Hittade denna utmaningen i Mammafia´s blogg så here we go=)

1.Tycker du om någon? Ja
2.Sol eller måne? Sol
3.Vinter eller höst? Vinter (med massa snö)
4.Soligt eller regnigt? Soligt

Har du under de 24 sista timmarna?

1.Kysst någon? Nej
2.Sjungit? Ja
3.Blivit kramad? Ja
4.Känt dig fånig? Ja =)
5.Saknat någon? Ja
6.Dansat galet? Nej
7.Klippt håret? Nej
8.Gråtit? Nej

Om dig!

1.Hur mycket är klockan? 14:07
2.Ditt namn? Susanna
3.Vart vill du bo? På landet
4.Hur många barn vill du ha? Har ju två, känns alldeles utmärkt =)
5.Vill du gifta dig? Ja
6.Rullar du spagetti eller skär du dem? Skär
7.Har du ätit sushi? Nej
8.Favoritglass? TipTop

Grejer!

1.Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja, i ungdomens år. Moppekörning utan hjälm : Ung å dum!
2.Har du hund? Ja, 2st
3.Sover du helst själv eller med någon? Med
4.Tror du på spöken?  Ja, men inte "spöken" utan mer andar, väsen.
5.Älskar du dina vänner? Ja

Jag utmanar ALLA som läser min blogg =)  Lämna gärna kommentar när ni gjort den så jag kan se vad ni skrivit!

Kommentarer
Datum: 2009-03-13 kl. 15:02:08 URL: http://mammafiia.blogg.se/

Va kul att läsa dina svar=)

Tack så mycke=)

Kram

Kommenterat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar
Datum: 2009-03-13 kl. 08:28:31 URL:

Tog med mig utmaningen till bloggen.

Kommenterat av: Ingela

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella