......... Datum: 2009-03-15 Tid: 21:27:56

Vart tog denna dag vägen?

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Svich sa det... Även fast vi igentligen inte gjort så mycket. Har städat och plockat. Bytit klädsel på Ektorpsofforna. Kändes inge bra av att se alla dunfjädrar som åkt ut genom sömmarna i kuddarna. Hoppas det inte är från änder som plockats levande som något "uppdrag gransknings" program avslöjade för en tid sedan =S Sjukt!

Sen så tog jag den första cykelturen idag för i år =D Strålande väder ute idag. Tyvvär pyspunka och bromsen gjorde frivarv så jag måste lämna in cykeln på service. Hade även problem med ettans växeln att den inte tog så lika bra att lämna in den. Leo fick följa med och han tyckte det var kul. Hoppade och studsade runt innan han fick ordning på traven.

Har även försökt fixa till min förälderpenning. Men det har slutat vid att jag måste nog ta och ringa dem imorrn.

Nu sover båda barna. Tiden vid datorn har idag varit minemal idag så nu ska jag snurra runt lite för att sedan krypa till kojs!

Hörs imorrn. Sköt om er! =) 

Kommentarer
Datum: 2009-03-15 kl. 21:58:27 URL: http://soffiz.blogg.se/

Vi har haft en jättebra dag!! Skönt o cykla! Kramar

Kommenterat av: SoffiZ- Oliwers mamma
Datum: 2009-03-15 kl. 10:59:36 URL: http://amylioness.blogspot.com

Hej hej! Tack för titten på min blogg! =)

Jag är lite avis att ni har så fint väder, här är det fortfarande grått och trist. =(

Kommenterat av: Amy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella