......... Datum: 2009-03-11 Tid: 20:02:13

Vilken bra dag!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 4

Dagen gick minsan fort. Men det brukar ju va så när det är trevligt =)

Filip och jag åkte iväg till Uppsala för att köpa en Emmaljunga Cangaroo. Jättefin var den! Mycket gott skick för bara 1900kr (beg går vanligtvis på över 3000kr). Gjorde ett fynd =D Det fanns dock ingen åkpåse till så innan vi lämnade Uppsala så åkte jag till Barnens hus. Där hittade jag en fin vinteråkpåse (emmaljunga) och en ny kudde till Filip.

Sedan åkte vi till en gammal god vän till mig. En gammal granne. Var jättekul! Kändes konstigt att gå förbi sitt gamla hem. Där bodde tydligen en ensamstående pappa nu. Hursomhelst så babblade vi på och tiden bara rasade iväg. Hon bjöd på god lunch. Lax med coucous och underbar god sallad till. Hon jobbar som dagmamma och hade Hillevi från hon var ett år till ca fyra år. Ska åka över snart igen och då ha Hillevi med mig. Hon krävde nästan det ;-) Vi lova varann att inte tappa kontakten igen.

Ikväll så har Filip fått provsitta sin nya fina vagn. Han tyckte den var spännande och pillade överallt. Från att ha sett gigantisk ut i sin liggvagn så försvann han nästan i den nya. Men det är bra. Då har han några år att växa i den =)


Kommentarer
Datum: 2009-03-11 kl. 20:27:19 URL: http://mammafiia.blogg.se/

Naaw, så söt han e i "stora" vagnen=)

Ja låna du henne=) Fast jag tycker din sida e väldigt fin med.

Jag tyckte det va skitsvårt med koderna innan men nu tycker ja de e lättare efter att ja studerat lite på www.designadinblogg.se =)

Men ja kan inte de med photoshop hehe

Kram

Kommenterat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar
Datum: 2009-03-11 kl. 20:45:51 URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Sötisen =)

Ser så glad ut i sin vagn.

Kommenterat av: Sandra
Datum: 2009-03-11 kl. 21:04:46 URL: http://agnieszka.blogg.se/

Hej! Tack så mkt, fin vagn ni köpt!

kram kram

Kommenterat av: Agnieszka
Datum: 2009-03-11 kl. 22:13:05 URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Vilken jättefin sida.

Är det dina hästar?

Är det Rodesian Ridgebacks du har?



Ta hand om dig!

Kommenterat av: Lotta

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella