......... Datum: 2009-05-28 Tid: 09:26:12

Godmorgon

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Godmorgon på er alla! Kan man få bloggtorka? Isåfall är det vad jag drabbats av =/ Dagarna har liksom rullat på och lusten att skriva ner har varit minimal. Nåväl nu sitter jag här igen =) Idag så ska jag unna mig lite lyx på egen hand. Ska till frissan och klippa håret. Härligt. Kort blir det denna gång. Var längesen nu och kan va skönt nu när det blir sommar. Mamma ska gå en runda med Filip i vagnen medans jag är där. Vi ska försöka tajma in hans förmiddagslur så han sover gott hela tiden. Annars så är allt toppen här. Känner mig lite svälld i halsen men det är garanterat pga all pollen ute. Bilen har ändrat färg från grå till gul. I tisdags så var jag och Filip på babysång. Första på vääldigt länge. Tror det kan va nyttigt för honom att komma ut mera bland små bebisar än vad som varit de sista månaderna. Han är väldigt blyg och framförallt mammig. Vi sammanstrålade där med faster och kusin. Blev även bjudna på fika efteråt ute i det vackra vädret. Vi ska till babysång nästa vecka igen, sen så är det sommaravslut. Terminen blev kort *ler* Får va mer seriös i höst sen. Nu ska jag ta och fixa iordning medans Filip är nöjd i sin gåstol.


Kommentarer
Datum: 2009-05-28 kl. 00:18:00 URL: http://sessanochprinsessan.com

Klart du kan drabbas av blogg torka, det gör jag var ända vår faktiskt ;D Vill hellre vara ute & sommaren planeras. Datan känns som ett vinter fördriv.



Önskar dig en strålande helg

Kramar från Sessan

Kommenterat av: Sessan ☆

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella