......... Datum: 2009-05-17 Tid: 22:16:58

Gokväll!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Dagarna flyger fram =S 

Gubben vakna ialf igår och berätta allt som skett. Tydligen en massa springscener i gamla stan blev det =) 

Har idag jobbat en sväng. Tyvvär så börjar djuren minska (lantbruket är under avveckling) så det tog bara ca en timma att fixa klart allt. Min chef skulle se över foderbiten senare idag. Som jag annars brukar göra. Har även hunnit en tripp till svärmor för lite fika, snack och Anders fixade hennes telefoni som skulle installeras.

Igår så började jag min kur piller mot att få stopp på amningen. Mindre kul med rejält yrsel/kräkattack =/ Idag känns det bättre med den biten men trodde faktiskt att de skulle ge fortare effekt. Så sitter nu med enorma och stenhårda bröst. Natten lär inte bli kul =( Hoppas det lugnar ner sig fort. Har ju försökt i flera månader att få stopp på produktionen men ej lyckas utan att fått mjölkstockningskänningar. Håll tummarna att det lyckas denna gång. Så jag har känt mig lite off både igår em och idag. Så lite därför har tiden vid datorn blivit minimal.

Annars så bjöd kvällen igår på både grillad mat, sen tv-tittande på Robinsson och sen Melodiofestival. Vilken kliffhanger på Robinsson (måste se nästa avsnitt) och Grattis Norge! Min röst låg dock på Islands bidrag. Vilken superröst hon hade. Ojoj!

I helgen så skulle vi på husvisning. Men tydligen så hade huset blivit såldt innan visning. Så snacka om snopet när jag ringde mäklaren och fråga efter vägbeskrivning (annonsen var borta från hemnet). Synd, huset så finfint ut.

Nu blir det inte så mycket mera idag. Hörs imorrn

Sov gott!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella