......... Datum: 2009-05-16 Tid: 10:41:30

Gubben borta inatt

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Vet du vad din man gör om nätterna? Jag visste lite men när jag kollade digitala kameran idag så kunde jag aldrig ana att han förvandlas till en gammal soldat om nätterna =S 

Skämt å sido =D

Han var statist inatt i en film som filmades in i Gamla Stan i Sthlm av Dramatiska institutet. Exakt vad vet jag inte om jag får skriva i nuläget. Men kan avslöja att det brann en del och gissar även på skottlossningar. Han kom hem kl 6 imorse. Ligger och sover. Är nyfiken så vill att han ska vakna =P 

Kanske han vaknar upp och tror han är en riktig Moviestar!



Kommentarer
Datum: 2009-05-16 kl. 14:19:10 URL: http://jennyn.blogg.se/

Haha härlig bild :) Du får skvallra sen ;) Nr ska vi ta vår tjejkväll då? Kraam

Kommenterat av: Jenny
Datum: 2009-05-16 kl. 15:12:17 URL: http://misseverything.blogg.se/

Haha roligt.... ler hoppas han vaknat nu då =)

Kommenterat av: johanna

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella