......... Datum: 2009-05-01 Tid: 20:46:45

Så tyst så tyst

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Tyst och lugnt i hemmet. Filip somna just och HIllevi sover borta hos kompis. Anders i Stockholm och kollar Amerikansk Fotboll med sina fotbollskompisar. Kvar blir då jag som är vaken. Dogsen och katten sover också. Ska strax ta och kolla på Arn-Vid vägens slut. Jag är säkert ensam om att inte har sett den andra delen. Har helt enkelt inte blivit av.

Idag så har det blivit jobb, städning och grejat här hemma med tvätt. De vanliga sysslorna. Har haft en del tvätt efter Filips jobbiga diarreperiod. Jag är nästan övertygad om att det är ngn sorts mjölkallergi. Han var lugn och fin i magen hela dagen igår. På kvällen fick han sin gamla gröt. Dvs icke mjölkfri. Inatt vakna jag av att illa lukt från sängen och Filip va ledsen. Hade geggat ner sig själv, sängen, sängkläderna. Så det vara bara att riva ur allt i sängen vid kl 3 inatt och tvätta av gossen. Stackaren. Idag inga mjölkprodukter och en bra mage. Nu blir det bara mjölkfria produkter. Fortsättning följer....

Nu så ska jag lägga mig i soffan och bara slappa =) 

Vad har ni pysslat med idag? Återkommer senare ikväll.

Kommentarer
Datum: 2009-05-01 kl. 08:12:30 URL:

nejdå har inte sett första delen heller....men läst böckerna

Kommenterat av: sorbyfolket

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella