......... Datum: 2009-05-20 Tid: 15:41:43

Snart långledigt

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Snart så är hela familjen hemma och dags att bli långledigt. Imorgon är det ju skärtorsdag och både Anders och Hillevi är lediga på fredag, sen blir det helg. På fredag kommer min pappa som bor i Östersund och stannar över till söndag. Ska bli jättekul. Ses inte så ofta pga milavståndet.

Idag så har jag mått rätt bra. Har mått riktigt illa då och då pga pillrena jag tar för att avrbyta amningen. Har haft minst 2-3 st blodtrycksfall varje dag plus allmänt snurrig i huvudet. Igår tidig morgon så fick jag ett anfall när jag gjorde ordning Filips välling. Fick lov och sätta mig där jag stod så det blev att sitta och luta sig mot kylskåpet tills det gick över. Kändes jobbigt att inte kunde ta sig någonstans och att Filip låg på övervåningen hungrig. Men ngt positivt är att produktionen nu stannat men har fått liten mjölkstockning som jag inte får loss. Får ringa läkaren om den inte ger med sig inom några veckor. Vill  ju inte riskera att få bröstböld. 

Solen har försökt skina så gott det går mellan regnskurarna. Nu vill jag ha sol och värme igen. Som det var förra veckan på Kreta. Ca 23 grader varmt. Helt perfekt.

Har varit duktig idag och tvättat, vikt tvätt, dammsugit och diskat. Ska få ordning på övervåningen tills fredag. Så pappsen kan bo hos oss i rent och fint hem =)

 



Kommentarer
Datum: 2009-05-20 kl. 21:33:53 URL:

Hej! Tack för kommentaren! Visst är ju Jennyns syster?



Hmm låter inget vidare med blodtrycksfall och yrsel... Var rädd om dig!!

Kommenterat av: Anonym

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella