......... Datum: 2009-05-18 Tid: 10:41:48

Städning på schemat

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Idag så ska det fixas med tvätt, städa och fixas. Har ej kommit ikapp med all tvättning sen vi kom hem från Kreta. Så det ska både tvättas och vikas. Jag försöker hålla igång men är rätt yr och har ont i huvudet. "Bara" 11dagar kvar idag på kuren. Måtte dessa dagar gå fort.

Filip var helstökig igår kväll. Jättetrött men otröstlig. Tror han är inne i någon sorts seperationsångestperiod. Somna inte om förrän han fick liga bredvid mig i min säng. Vid kl fem så la jag tillbaka honom efter han fått sitt mål mat. Minns att Hillevi var lika stökig vid den åldern. Nu har han somnat om igen. Så ska passa på att fixa lite.

Hörs senare.



Kommentarer
Datum: 2009-05-18 kl. 20:37:24 URL: http://hilajns.blogg.se/

Även jag har ägnat en del av dagen åt städsysslor. Gött när man ser resultatet.

Kommenterat av: HUSnrNIO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella