......... Datum: 2009-05-21 Tid: 22:39:53

Stolt mamma =)

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag så ställde sig Filip sig på alla fyra flera gånger och balanserade =) Duktiga killen! Så inom snar framtid kanske man får se en krypandes gosse härjar runt på golvet!

Annars så har dagen blivit lika bra som jag hoppades på. Hann med allt på förmiddan. Baka, laga mat, städa upp lite osv. Sedan fick vi fint besök av Anders syster med familj. Blev en trevlig fikastund. Fikabrödet blev godkänt. Ni kanske inte vet men jag har ingen talang när det gäller bakning. Bränner eller misslyckas som oftast med mina kakor. Trots att jag följer receptet helt och hållet. Så när det lyckas så blir man extra glad *ler*

Ikväll så var jag ut med hundarna ut i skogen. De röjde loss för fullt. Leo tog nog ut sig lite väl hårt i värmen så lunkade sakta bakom mig med en riktig lång tunga när vi gick hem. Är så skönt att man kan ha de lösa ute. Sticker inte iväg eller jagar något. 

Nu ska jag runda av för ikväll.

Sov gott allihopa!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella